Sopimukset ja toimittajat haltuun muutoshallinnan avulla

Rubicin muutoshallinta koostuu palvelusalkusta sekä systemaattisesta palveluhallintaprosessista.  Palvelusalkkuun listataan kaikki aktiiviset palvelut, sopimukset ja kehitysprojektit, josta niiden seuranta on helppoa ja reaaliaikaista. Käynnistämme palveluhallintaprosessin, jonka osana määrittelemme palveluiden elinkaarien vaiheet sekä varmistamme niiden suunnitelmallisen kehityksen. Tuemme myös muutosprojektien priorisoinnissa sekä läpiviennissä.

Rubic muutoshallinta sisältää

  • Sopimushallinta
  • Toimittajahallinta
  • Kehitysprojektien seuranta

Hallitse projekteja, palveluita ja sopimuksia

  • IT-palvelut
  • IT-Laitteet
  • Verkkosivut ja –palvelut
  • CRM / ERP / jäsenrekisterit
  • Taloushallintajärjestelmät
  • Markkinoinnin järjestelmät
  • Digitaaliset työkalut
  • Kehitysprojektit

Ota yhteyttä

Referenssicaset

Case – Invalidiliitto ry

Kehitysprojektit, Kilpailutusprojektit, Verkkosivut

Case – SuPer ry

ICT, Järjestelmät, Kumppanuus